Silat : Projek Akhir Silat CSE1022 (Slideshow)

Bismillahirahmanirahim.. Assalamualaikum WBT..

Entri kali ini ialah dapatan saya setelah membuat Projek Akhir Silat. Oleh itu, saya sertakan slideshow pada entri kali ini. 


sila klik link ini untuk capaian seterusnya

Setinggi tinggi terima kasih kepada Guru Dr. Nizam kerana telah memberikan tunjuk ajar kepada saya dan juga rakan rakan dalam menjalankan tugasan ini. Tambahan pula, banyak ilmu yang beliau telah sampaikan kepada kami sepanjang berguru dengannya.

Diharapkan apa yang diberikan dapat dipraktikkan dalam kehidupan kami untuk menjadi lebih baik. Jika diikutkan rasa hati, sepertinya belum cukup lagi ilmu yang diberikan. Ilmu persilatan itu luas dan kita hendaklah pandai memilih Guru yag tepat agar tidak berlaku sebarang kemungkinan yang tidak baik.

Seterusnya, sepanjang projek akhir yang kami jalankan di SMK Seremban 3, banyak pengalaman baru yang saya dan rakan rakan perolehi. Tambahan pula, sekolah tersebut merupakan sekolah baru di Kawasan Seremban, Negeri Sembilan. Kami rasa bertuah kerana Persatuan Silat daripada Universiti Sains Islam Malaysia (USIM) merupakan universiti yang pertama membuat program berkaitan dengan persilatan di sekolah tersebut.

Hal ini juga meningkatkan lagi kemahiran insaniah dalam diri kami sebagai pelaksana program tersebut. Disamping itu, kami dapat meneratkan lagi hubungan silahturahim antara AJK dan peserta. Akhirnya, semoga dilain hari kesempatan seperti ini dapat kami perolehi lagi.

Sekian.

No comments:

Post a Comment